Thursday, August 24, 2017

Travel Set COSMODERM untuk Jemaah UMRAH dan HAJI

Assalamualaikum... 
Fuhh musim umrah dan haji semakin rancak berlangsung sekarang ni. Ada yang telah berangkat ke tanah suci dan ada yang masih menunggu giliran.. Seronok tengok para jemaah-jemaah haji ni mengerjakan haji, mengerjakan umrah. Paling best bila ada saudara mara atau kenalan yang pergi ke sana. Tak sabar tunggu dorang balik nak dengar pengalaman dorang kat Tanah Suci. Macam-macam gak citer dorang. Apa yang pasti dapat pergi ke sana ibarat satu kejayaan. Yelah dapat mengerjakan Rukun Islam ke-5. Bila agaknya turn aku ? Insha Allah ada rezeki nanti. Doa-doakan aku dan keluarga aku dapat pergi sana satu hari nanti..  
Bila dengar dorang bercerita, perkara yang paling mencabar masa kat Tanah Suci, kebanyakkannnya faktor cuaca.. Cuaca panas terik dan dingin.. Kesan-kesan sampingan yang dihadapi, tapak kaki merekah la, kulit kering dan paling biasa tu lenguh-lenguh seluruh badan. Kita dah biasa dengan cuaca katulistiwa jadi bila pergi ke kawasan Timur Tengah cuaca sangat berbeza. Majoriti yang pergi ni pun dah berumur, nak tak nak ke tempuh juga kan. 


Jadi untuk meredakan atau mengurangkan kesan sampingan ni, dorang bekal la minyak urut tapi bukan boleh sebarang minyak urut. Kena bebas bau. Haa ni nak kena tau ni. 

Aku sebenarnya pengguna Cosmoderm, Cosmoderm ada keluarkan satu pack travel untuk persediaan hadapi kesan-kesan sampingan di atas, ada lotion, cream, vitamin cream. Set ni memang khas untuk travel. Bukan minta pun kesakitan atau kecelakaan ni, tapi kena bersedia la kan. Dan aku pernah bawa set travel masa pergi melancong ke luar negara. Memang berbaloi bawa sebab berjalan seharian lenguh kot. Malam-malam sapu lotion lega sikit. 

Terbaru Cosmoderm buat promosi Set Umrah dan Haji, set yang diformulasi khas untuk di bawa bersama semasa menunaikan Umrah & Haji. 

Kenapa pilih Cosmoderm Set Umrah dan Haji ? 

Antara kelebihan-kelebihan Set Umrah dan Haji dari Cosmoderm ni, bebas bau, tanpa wangian atau haruman, bebas paraben, boleh digunakan masa ihram dan semestinya ada sijil pengiktirafan HALAL dari Jakim. Selesa untuk beribadah.

Travel Set COSMODERM
Apa yang dibekalkan dalam Cosmoderm Set Umrah dan Haji ni?


1. Vitamin E Cream 3,000iu (50ML)
- Melembapkan kulit wajah yang kering 
- Tidak selesa dalam keadaan cuaca panas terik atau dingin di Tanah Suci.
2. Tea Tree Oil Magic Body Lotion (60ML)
- Memberikan kesegaran pada kulit
- Meredakan kegatalan kulit akibat cuaca panas kering atau dingin di Tanah Suci.
3. Advanced Moisture Therapy Cream (50ML)
- Memulihkan tumit kaki yang merekah 
- Meredakan kepedihan akibat rekahan semasa melakukan Saie.
PERCUMA !
4. Vanity's Favourite Deep Heat Lotion (100ML) 
- Melegakan otot-otot yang lenguh akibat berjalan jauh.
- Mengelak dan mengurangkan dari kekejangan otot-otot.

Siap ada percuma lagi tu.. 


Bagi aku memang idea menarik set travel ni. Bukan saja banyak kegunaannya, set ni juga bersaiz kecil dan senang dibawa ke mana-mana. Kastam pun lepas, tak perlu risau. Dapat menjimatkan ruang bagasi lagi.. 

Yang belum travel lagi tu, cepat-cepat dapatkan set Umrah dan Haji ni, korang boleh beli di website online Cosmoderm dengan harga promosi RM50.90.. 

Travel Set COSMODERM
Harga promosi RM50.90
Untuk Maklumat lanjut korang boleh la tengok-tengok kat link bawah ni. 

Website: Cosmoderm
Instagram: Cosmoderm
Facebook: Cosmoderm

Kalau nak beli direct kat online website pun banyak. Lazada ke, Shopee etc.. Okeh, selamat menunaikan haji dan mengerjakan umrah. 

Assalamualaikum..

3 comments:

  1. Bila lenguh kaki, sapu deep heat lotion tu mmg best. Sedap jaa rasa panas panas tu

    ReplyDelete
  2. bestnya travel set ni, senang nak bawa ke mana-mana

    ReplyDelete