Monday, November 7, 2016

The WALID Barbershop baru buka di Cheras !

Wow bagai cendawan tumbuh lepas hujan. Satu demi satu Barbershop buka di sekitar Cheras ni. Barbershop atau kedai gunting rambut lelaki semakin mendapat tempat dikalangan anak-anak muda untuk mendapatkan servis haircut dan shave. Terbaru The WALID Barbershop antara yang baru buka di Cheras. Terletak betul-betul di hadapan Sekolah Agama Menengah Batu 10 (SAM 10 Hulu Langat) dan bersebelahan dengan Sekolah Agama Batu 10. Apa yang menarik bagi aku, WALID Barbershop ni lokasinya tak jauh dengan rumah aku. Itu yang aku suka. Aku antara salah seorang pelanggan yang gemar menggunakan khidmat haircut di barbershop. 

Semalam berkesempatan jugak aku mendapatkan khidmat haircut di Walid Barbershop. Walaupun baru beroperasi, tapi menunggu gak la aku semalam. Ramai anak-anak muda.. 
Berapa harga haircut kat WALID Barbershop ?
Buat masa ni WALID Barbershop buat PROMOSI haircut RM12.00 untuk Adult, RM10 untuk Kids dan RM5.00 Shave. 
Owner & Stylist WALID Barbershop
The WALID Barbershop Cheras
Waktu Operasi ?
Buat masa ni waktu operasi setiap hari dari jam 12 tengahari sehingga jam 11.00 malam. Rehat jam 6-8 malam. Kemungkinan nanti akan ada satu hari time off. Akan update lagi nanti. 
Haa ni la dia pemilik The WALID Barbershop, stylo dan peramah orangnya.. Sempat selfie dan berbual-bual kejap dengan dia, katanya promo ni mungkin sampai hujung bulan ni. Tapi harga baru nanti taklah terlalu tinggi. Aku sebagai pelanggan pun aku harap begitu. Kalau murah, mesti lagi ramai yang datang. 
Apapun aku berpuas hati dengan haircut semalam. Baru la nampak rambut hipster skit. Dah rumah dekat macam ni boleh la repeat lagi next time. 

Korang boleh follow Instagram The Walid Barbershop dan ikuti perkembangan mereka di sana. Kalau yang nak cari lokasi barbershop ni ada alamat kat bawah ni.


The WALID Barbershop
Lot 828, Batu 9 1/4 Jalan Cheras 
43200 Selangor Darul Ehsan

No comments:

Post a Comment