Friday, April 28, 2017

Berbuka puasa dengan Buffet Ramadhan 2017 di Bangi Golf Resort | BGR

Assalamualaikum, salam sejahtera buat pembaca dan tetamu yang singgah di blog Daus Redscarz. Korang sihat? Aku doakan korang semua sihat walafiat, hendakNya.. Tak lama lagi kita yang beragama Islam akan menyambut kedatangan Bulan Ramadhan 2017 @ bulan puasa. Ada yang belum ganti puasa tak ?? Haha kalau belum, ganti cepat-cepat. Tak pasal-pasal kena denda nanti. Didoakan sama-sama kita bertemu lagi dengan Bulan Ramadhan yang mulia ni.

Seperti kebiasaan rutin di Bulan Ramadhan ni, meriah dengan ibadah Solat Sunat Terawih, Bazaar Ramadhan, Buffet Ramadhan dan lain-lain.. Sudah pastinya yang paling kecoh sekali soalan timbul kat feeds facebook, twitter "Nak berbuka apa hari ni?", "Nak berbuka kat mana hari ni?" Tak pernah lekang soalan tu. Boring gak asyik bazaar-bazaar kan. Mungkin nak kelainan sikit tahun ni ? 

Ada tak yang merancang nak berbuka puasa kat luar bersama keluarga, saudara mara atau rakan-rakan ofis ? Meh aku bagi cadangan. Buffet Ramadhan 2017 di Bangi Golf Resort (BGR). Kat BGR kadar harga buffet bermula serendah RM49 (dewasa) dan RM22 (kanak-kanak) jika berkumpulan. Wow, antara buffet ramadhan yang murah gak ni. BGR akan menyajikan lebih 200 jenis hidangan dan juadah menarik. Yang pasti semuanya menyelerakan. 


BGR Restaurant Bangi Golf Resort

Buffet Ramadhan 2017 di Bangi Golf Resort (BGR)

Antara sajian-sajian utama yang akan dihidangkan sempena berbuka puasa nanti :-
Kambing Bakar
Fuhh pembakar selera, inilah kambing bakar. Menu yang akan menjadi HOTSPOT nanti. Kalau takde kambing rasa macam tak sah je buffetkan.. 
Kambing bakar
Peri-peri Chichken Drumlet
Ayam Bercili Masak Ketumbar

Ikan Masak Asam Kari
Sup Kambing
Satay Ayam & Daging
Nasi Lemak

Golden Sand Spaghetti Carbonara

Bihun Sup
Mee Rebus
Lasagna Ayam
Manisan | Pencuci Mulut
Beraneka rasa Kueh Mueh..
Dan banyak lagiiiiii... Fuhhhhh tengok kat atas ni pun dah cukup banyak belum sampai 200 menu lagi.. Haha sabo ya.. telan air liur tengok. 

Haa, sempena Buffet Ramadhan 2017, Bangi Golf Resort nanti akan turut adakan persembahan secara langsung bagi memeriahkan suasana berbuka puasa nanti. Pastinya suasana berbuka akan bertambah meriah.. 
Memang terbaek lah.. Jangan tunggu lama-lama, bulan puasa dah tak lama lagi. Jika ada sebarang pertanyaan lebih lanjut boleh hubungi,


Mohd Nizam
H/P : (60)192539856
Emel : nizam.sales@bgrrest.com

Siti Zawiah Shuib
H/P : (60)173169316
Emel : siti.bangigolf@gmail.com

Bangi Golf Resort Restaurant :
Address : No.1 Persiaran Bandar, Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor, Malaysia.
Koordinat GPS : 2.95716N, 10.176518E
Tempahan & Pertanyaan : 1-700-81-8557
dan boleh cari di IG hastag 
#BGRbuffetramadhan17
#BGRbuffetramadhan17
#BGRbuffetramadhan17

No comments:

Post a Comment