Wednesday, February 28, 2024

THE COMMUNE LIFESTYLE MALL PUSAT MEMBELI BELAH DI KULAI, JOHOR

THE COMMUNE PUSAT MEMBELI BELAH MEMPERKENALKAN PENYEWA UTAMA DAN MENGUMUMKAN GANDINGAN PENTING BERSAMA DENGAN AIRASIA MOVE – SEDIA UNTUK DIBUKA PADA JULAI TAHUN INI 

Pusat membeli-belah dengan gaya hidup yang meriah untuk orang ramai untuk membina komuniti yang sihat dan bermakna 

KULAI, JOHOR, 26 FEBRUARI 2024 — Dalam menjangkakan pembukaan besar-besaran pada Julai 2024, THE COMMUNE, sebuah pusat beli-belah dengan gaya hidup inovatif yang terletak di tengah-tengah Indahpura, Kulai, mengumumkan penyewa utamanya pada malam media Tahun Baharu Cina mereka hari ini. Selain itu, gandingan penting dengan AirAsia MOVE telah diumumkan, menandakan dedikasi THE COMMUNE untuk mengubah pengalaman peruncitan dan komuniti dengan gabungan unik membelibelah, menjamu selera dan sistem yang memberi ganjaran. Pengumuman ini menekankan kesediaan THE COMMUNE untuk menjadi destinasi gaya hidup dinamik di rantau ini. 

Merentasi kawasan seluas 200,000 kaki persegi bersamaan empat ekar, pusat beli-belah tiga tingkat itu akan menampilkan dua penyewa utama. Hwa Thai Supermart, menampilkan rangkaian kedai runcit Johor yang membanggakan, terkenal dengan produk berkualiti dan harga yang berbaloi. Sebagai melengkapkannya, Sports Affairs, berfungsi memberikan dan menyediakan kemudahan sukan bertaraf dunia serta dewan serbaguna, akan meningkatkan tahap kemudahan sukan di Kulai. Ia akan menawarkan 10 gelanggang badminton dalaman, 2 gelanggang futsal, dan kemudahan bola keranjang selain memenuhi pelbagai aktiviti sukan.

Selain itu, THE COMMUNE dengan bangganya memperkenalkan penyewa mini utama dengan pembukaan yang unik. Ini termasuk Good2U, membawakan fesyen mampu milik ke Kulai buat kali pertama, dan Burger King Pandu Lalu pertama di Kulai. Tambahan lain yang ketara ialah 5 Coffee, iaitu rangkaian kopi Cina popular yang bersedia untuk menyajikan kopi berkualiti di THE COMMUNE, dan IJ Space, adalah sebagai hab utama untuk ikatan kekeluargaan bagi ibu bapa dan anak. Pusat beli-belah itu juga akan mengalualukan pembukaan Watson's dan MR.D.I.Y. untuk berkhidmat kepada 2 masyarakat dengan pilihan kesihatan, kecantikan dan pembaikan rumah mereka yang meluas. Di samping penyewa utama ini, THE COMMUNE juga akan menampilkan pelbagai kedai makan dan kedai khusus.

Mr. David Kang, Chief Executive Officer of THE COMMUNE with Mr. Leong Diyao,  Head of Cobrand & Regional Partnership of AirAsia Rewards

Menambahkan keterujaan, THE COMMUNE mengumumkan gandingan penting bersama dengan AirAsia MOVE, Aplikasi Tempahan Perjalanan Terbaik Asia dan program ganjaran kesetiaan bersama pelanggan AirAsia. Kerjasama ini adalah yang pertama seumpamanya di Malaysia, menampilkan penyelesaian peruncitan yang inovatif dan pengalaman membeli-belah yang unik kepada pengunjung THE COMMUNE, meningkatkan pemandangan peruncitan di Johor dan seterusnya. Perikatan ini ditetapkan untuk mentakrifkan semula pengalaman peruncitan, menjanjikan pendekatan holistik dan inovatif yang merangkumi perjalanan udara dan perkhidmatan darat. Pengunjung di THE COMMUNE boleh menantikan pelbagai faedah eksklusif, termasuk tambang penerbangan yang tiada tandingan, penerbangan percuma, penginapan di hotel dan ketersambungan yang lancar dengan AirAsia Ride, perkhidmatan ride-hailing oleh AirAsia MOVE. Selain itu, perkongsian itu meluas kepada sistem yang dapat memberi ganjaran, menawarkan pengalaman membeli-belah unik menggabungkan yang terbaik dari kedua-dua dunia – perjalanan udara dan peruncitan.

"Inovasi, komuniti dan pengalaman pelanggan adalah nadi kepada semua yang kami lakukan di THE COMMUNE. Perkongsian strategik kami dengan AirAsia MOVE menunjukkan komitmen kami untuk menawarkan pengalaman peruncitan yang tiada tandingan yang melampaui kebiasaan. Semasa kami bersedia untuk pembukaan kami pada bulan Julai, kami amat teruja untuk memperkenalkan ruang di mana keluarga, rakan dan komuniti boleh berkumpul untuk membeli-belah, menjamu selera dan mencipta kenangan yang berkekalan. Ketika kami menghampiri pembukaan besar kami pada bulan Julai, kami bukan sahaja melancarkan pusat membeli-belah, bahkan kami membawakan nadi baru di Kulai, di mana setiap kunjungan adalah peluang untuk penemuan dan kesinambungan." kata David Kang, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) THE COMMUNE. 



Malam media dimeriahkan lagi dengan penyiaran video yang memaparkan penyewa utama dan pengurusan kanan dari AirAsia MOVE, masing-masing menjelaskan sebab mengapa mereka memilih Kulai dan THE COMMUNE. Mereka menekankan lokasi berfaedah THE COMMUNE, strategi pemasarannya yang berfikiran ke hadapan, dan tempatnya yang tersendiri dalam industri peruncitan. Paling penting, mereka menyatakan kepercayaan mereka kepada pasukan pengurusan pusat beli-belah, menonjolkan keupayaan mereka untuk mengangkat Kulai ke status bandar utama, yang layak untuk kemudahan peringkat tertinggi. Pihak berkepentingan ini sebulat suara menyuarakan komitmen mereka kepada masyarakat, bersemangat untuk membawa tahap kualiti dan keterujaan yang belum pernah terjadi sebelumnya kepada di Kulai. Hebahan kolektif mereka adalah jelas: Kulai berada di ambang transformasi yang menarik, layak mendapat yang terbaik dalam tawaran peruncitan dan gaya hidup. 


THE COMMUNE ini terletak secara strategik hanya 15 minit dari Lapangan Terbang Antarabangsa Senai, 5 minit dari Johor Premium Outlets (JPO), 5 minit dari Sekolah Tinggi Foon Yew, dan hanya 1 minit dari SME City & i-Park yang memenangi anugerah. Kedudukan utamanya, hanya 6 minit pemanduan dari Lebuhraya Utara-Selatan, memudahkan akses ke Pusat Bandar Johor Bahru dan Singapura melalui Tambak Johor atau Link Kedua. Menjadi tempat pilihan yang strategik untuk berkumpul, THE COMMUNE bersedia untuk mengubah pengalaman membeli-belah dan sosial di rantau ini. 

Menjelang pembukaan pada Julai 2024, THE COMMUNE menghulurkan jemputan terbuka kepada semua genap lapisan masyarakat untuk menyertai perayaan era baharu kecemerlangan peruncitan dan semangat kemasyarakatan yang dijanjikan untuk dibawa masuk ke rantau ini. Untuk maklumat lanjut, kekal berhubung dengan pengendali sosial media THE COMMUNE (Facebook & Instagram) untuk mengetahui lebih lanjut.  

No comments:

Post a Comment