Wednesday, November 5, 2014

Photoshoot Kelab Blogger Ben Ashaari


Baru-baru kami blogger Kelab Blogger Ben Ashaari telah buat satu aktiviti photoshoot. Wow macam best je. Photoshoot ni telah dirancang dan dikendali oleh bro Lan Careno. Photoshoot Kelab Blogger Ben Ashaari yang berlokasi di Mycreativepixel studio PV128, Setapak.
Apa yang menariknya siap ada tema pulak tu. [Tema Merah Hitam] Sebelum aktiviti ni bermula, semua dah diberi task dah. Task? Pergi photoshoot pun ada task-task bagai. Hehe bukan apa, bukan semua orang biasa photoshoot ni. So ada la nanti yang malu-malu ngiaw depan kamera nanti, tak tau nak poss macam mana. So task ni la yang blogger kena persembahkan, dah bagitau siap-siap apa nak buat. Senang kan...

Meriah sungguh studio MyCreativePixel dengan jumlah blogger Kelab Blogger Ben Ashaari yang datang seramai 26 orang.
Seawal jam 10 pagi dah ada yang sampai untuk proses menacap muka, make up la tu, wah dah macam retis dah. Memang ramai pun yang dah tahap retis.. Kikikiki.. Beberapa Makeup Artist | MUA khas yang datang menaja persolekkan, menaja shawl dan lain-lain. Boleh dapatkan mereka di instagram. @wiidaribbon @shazaamalina @etty_garib @yanneskay @tyasalmid @daniafacon @irnanylea
#makeupbywiidaribbon #makeupbyshazaamalina #GlamoresqueByEttyGarib #Yanneskaysmakeup
Breakfast katanya pulak disediakan oleh Intan Catering, mak kepada blogger Ruby.. Sedapppp, makan bertambah-tambah.. hihi. Terima kasih bebanyak semuanya.. 
Sorang demi sorang possing depan kamera... Yang belakang tunggu dengan berdebar, macam nak masuk ujibakat pulak. Apa di gugup ntah... Ala santaiii je ni.. Turn aku? Aku orang pertama sekali. Ingatkan shoot awal boleh balik awal haha sampai ke habis gak aku tunggu.
Tengok la gaya Projek Manager, bro Lan Careno dengan korea style katanya.. Al-maklumla dah terjebak dengan "RunningMan"... apa nak dikatakan.. Belum tengok full custom lagi. Tunggu..
Cameraman bro Aiman.. Owner studio MyCreativePixel kelihatan sangat rilex dan cool. Senang berkolobrasi dengan dia. 
Hamboii ni nak pergi photoshoot ke nak pergi stadium ni.. Haha.. Aku tampil dengan gaya tersendiri. Menyahut tema merah hitam.. Aku dengan jersey Manchester United hehehe.. The Red Devil. Kita tunggu la hasilnya nanti, bagaimanalah ropernyer..


So, tak sia-sia tunggu sampai ke akhir. Dapat photoshoot group..
Boboboi Kelab Blogger Ben Ashaari. Amboi Ben Ashaari, macho la tu pakai Rayban.. kikiki
Meriah meriah.. Ini prepost gambar Kelab Blogger Ben Ashaari
Selfie dulu sebelum balik. Penat jugak aktiviti gini. Apapun puas hati, aktiviti berjalan dengan lancar, syabas-syabas semuanya yang memberi komitmen. 

Untuk maklumat lanjut tentang Mycreativepixel Studio [KLIK SINI]
atau hubungi terus 012-3602384 (Aiman)

Kelab Blogger Ben Ashaari dengan Penaja Rasmi Cosmoderm
HALAL skin care and personal care products.
http://www.cosmoderm.com.my
www.twitter.com/ilovecosmoderm 
www.facebook.com/cosmoderm 
#Cosmoderm #halalcareproduct #cosmodermsyganda 

5 comments:

  1. wah..dikelilingi gadis2 cantik..mesti la best.kan?/hahahha

    ReplyDelete
  2. memang sempoi #kelabbloggerbenashaari, ..sentiasa.ada.aktiviti., aku jer.tak.kelapangan.nak.join...Tahniah group photo shoot yg menarik.

    ReplyDelete
  3. seronoknya !!! tumpang seronok jugak laaa walau tak bley join... hehe

    ReplyDelete
  4. Tak sabar nak tunggu gambar baru aku update.. ha ha..

    ReplyDelete