Wednesday, July 16, 2014

Minat Berlakon? Jom sertai Ujibakat "SELUDUP"!

Sinopsis SELUDUP
"Amran, 25, merupakan seorang nelayan dan usahawan muda di Teluk Permata, sebuah perkampungan nelayan di Pantai Barat Malaysia. Beliau amat dihormati oleh orang kampung lain, dan memiliki staf serta bot-bot sendiri.

Amran mendapat tahu bahawa sekumpulan penyeludup kini mengupah nelayan kampung untuk menyeludup minuman keras, rokok, dan manusia ke dalam negara 

Walaupun berdepan dengan bahaya, Amran bertekad untuk menghalang gejala ini, dan menyelamatkan kampungnya sebelum lebih menjadi mangsa. "


Pekin Ibrahim sedang mencari bakat-bakat baru yang ingin berlakon bersamanya dalam Siri TV 'SELUDUP' yang terbaru. Siri TV Aksi Cinta yang membawa anda masuk ke dalam dunia gelap aktiviti Seludup. Kalau korang rasa ada bakat untuk berlakon, aku cabar korang sertailah uji bakat. 
 Apa yang korang dapat nanti??
 Korang mungkin berpeluang untuk berlakon dalam Siri TV aksi dan cinta yang diarah oleh Jehan Miskin, bersama pelakon-pelakon seperti Pekin Ibrahim, Tiz Zaqyah Zak, Nam Ron, Raja ilya dan Syafie Naswip. 
 dan
korang juga berpeluang memenangi hadiah bernilai RM15,000!
Banyak tu RM15,000!!!!
Jadi, tunggu apa lagi? Hantarkan video uji bakat anda sekarang! Tak susah pun ujibakat, tak perlu pergi ke lokasi shooting pun. Skrip semua dah disediakan. Klik banner dibawah ni.  

http://fb.alt.com.my/seludup2/
 
Korang nak tengok contoh. Ni rakaman aku sendiri. Haha promote diri sendiri. Aku yang kaku ni pun boleh rakam, inikan pula korang yang berbakat..
 Mudah sajakan.
Untuk maklumat lanjut sila layari website dan sosial media dibawah ni. Tuah ayam nampak di kaki tuah korang sapa tau. Haha..

"Jangan biarkan diri anda diSELUDUP!!"

8 comments:

  1. dlu msa kcik2 mmg ske blakon...haha konon ble dh bsr nk jd pelakon tp hjt xsmpi sbbnye sy xreti blakon.dh tu pemalu plak..tp klo ada geng..hilang malu tu..kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. silap2 ada geng yang malu.. tetiba blakon dengan geng pelik rasanya..

      Delete
  2. kalau ena cuba ni, sure hancur video.. eeeeee ketaq2. hikhikhik

    ReplyDelete
  3. Berlakon tu minat, tapi tak tahulah ada bakat ke tidak..hehe
    *Done follow

    ReplyDelete
  4. fuhhh sapa minat leh la try luck kan hehe

    ReplyDelete
  5. hahahaha.. macam best je buat video tu.. hehehehehe

    ReplyDelete