Monday, October 19, 2015

HARI PERSADA MINDA @ JKR 2015

Esok hari Persada Minda @ JKR 2015 yang akan berlangsung di Dewan Tan Sri Mahfoz Khalid, JKR Malaysia. Tema kali ni "Dari Minda ke Mata Pena".. Wow macam pernah dengar je qoute ni. Kalau tak silap aku, event PERSADA MINDA ni merupakan event tahunan yang dilangsungkan oleh JKR. Senang kata event ni berkisarkan tentang kupasan isu isu semasa dan terkini dengan cara sharing knowledge, motivasi dan tips-tips.


Persada Minda @ JKR 2015 | 20-21 Oktober 2015
Telah dijemput beberapa orang tetamu khas untuk membahaskan topik masing-masing. Tak ketinggalan media perantara BLOG pun dilihat wujud ada dalam event ni. Yang aku heran kenapa tak jemput Ben Ashaari untuk datang bagi sesi tips berblogging ker apa ker. Media sosial zaman sekarang ker? Owh nasib baik bukan aku yang handle. Kalau tak aku dah propose dah. Aku pulak sebagai apa? Aku urusetia ICT. Esok aku buat livestreaming. Harap-harap line laju dan takde masalah.


Ada buka booth BLOG katanya. Aku diminta untuk jaga booth tu. Urm boleh la sikit-sikit, jangan tanya soalan pelik-pelik nanti sudah. Oklah.. itu je nak kabo. 

No comments:

Post a Comment