Saturday, August 12, 2017

LINOLA Medical Skin Care mampu atasi masalah kulit kering !

Pernah tak korang dengar produk jenama Linola ni ? Aku yakin, pasti ramai yang belum pernah dengan tentang produk Linola ni kan. Termasuk aku. Sebenarnya produk Linola ni merupakan produk medical skin care atau penjagaan pelbagai kulit farmaseutikal dari German. Dihasilkan untuk merawat dan memperbaiki pelbagai masalah kulit. Patut la tak tau pun pasal Linola ni, dari German rupanya. Bermula bulan ni Linola telah diperkenalkan di pasaran dalam Malaysia. Tak lama lagi korang akan berkenalan la dengan produk penjagaan kulit Linola ni sebab jenama Linola ni dah ada di Caring pharmachy seluruh negara. Aku sendiri jumpa kat Caring Times Square baru-baru ni.
Serius aku memang tertarik dengan produk Linola ni, dengar kata kebanyakkan produk keluaran dihasilkan mampu merawat dan mengatasi masalah kulit. 


Dr. Manuel Häuser, Medical Information Manager of Dr. August Wolff GmbH & Co. KG Arzneimittel Bielefeld/Germany
Info Linola
Sebelum aku cerita lebih lanjut, aku nak share info sikit tentang jenama Linola ni, telah dibangunkan oleh Dr. Kurt Wolff di German sejak 1957 lagi, rupanya produk ni merupakan produk penjagaan kulit medikal no.1 dipilih oleh pakar kulit di German. Fuhh hebat-hebat. Linola ni telah diformulakan dari tumbuh-tumbuhan menghasilkan asid linoleik yang baik untuk penjagaan dan pertumbuhan kulit. Berpuluh-puluh tahun dorang buat kajian untuk dapatkan formula ni. Linola sendiri diberi nama kerana mempunyai bahan utamanya, asid linoleik, bersifat regeneratif dan anti-radang. 
(Left to Right) Mr Ch'ng Haw Chong (Procurement Director, Caring Pharmacy Group Bhd), Mr Loo Jooi Leng (Marketing Director, Caring Pharmacy Group Bhd), Mr Tan Lean Boon (Supply Chain Director, Caring Pharmacy Group Bhd), Mr Chong Yeow Siang (CEO, Caring Pharmacy Group Bhd), Lino – the mascot for Linola, Dr Manuel Häuser (Medical Information Manager, Dr. August Wolff GmbH & Co. KG Arzneimittel), Mr Ho Swee Lin (General Manager, Nuvanta (M) Sdn Bhd) & Mr Tan Wygene (Product Manager, Nuvanta (M) Sdn Bhd)

Antara masalah-masalah yang boleh diatasi dengan Linola
Linola dikatakan mampu menyelesaikan masalah kulit seperti kulit kering, kulit kasar, kulit kepala gatal, psoriasis, sensitif dan merekah, malah pesakit enzema yang kronik atau akut juga mampu disembuhkan. Bukan setakat menyembuhkan malah mampu melegakan rasa kegatalan dan keradangan akibat masalah kulit ni.

Linola ni terdapat dalam pelbagai pilihan kegunaan. Antaranya Losyen Linola, gel mandian, syampoo, pencuci muka, losyen tangan dan kaki serta losyen perlindungan matahari.
Aku pun dah dapatkan 3 daripada produk dari  Linola ni, losyen tangan, mandian dan losyen badan. 
Linola Lotion with essential linoleic asid.
Linola Hand with essential linoleic asid.
Linola Shower and Wash with essential linoleic asid.

Semuanya ada asid linoleic penting. Losyen tidak melekit dan tak berminyak. Bauan losyen dan mandian memang wangi. Bestt aku suka. 
Okeh kat bawah ni korang boleh tengok senarai produk yang boleh didapati dan senarai harga jualannya:-

  • Linola Losyen (200ml) – RM79
  • Linola Mandian dan Basuhan (300ml) – RM69
  • Linola Pencuci Muka(50ml) – RM69
  • Linola Losyen Tangan (75ml) – RM35
  • Linola Losyen Kaki (100ml) – RM55
  • Linola Balsem Perlindungan (50ml) – RM55
  • Linola Syampu Forte (200ml) – RM69
  • Linola Losyen Perlindungan Matahari SPF50 (100ml) – RM79

Kalau ada yang mengalami masalah-masalah kulit seperti yang aku bagitau kat atas dan masih belum jumpa jalan penyelesaian, aku syorkan korang cubalah produk Linola Medical Skin Care. Kalau nak tengok pada harga, masih boleh dimiliki. Tidak dinafikan kulit sensitif dan hormon kita berlainan, ada produk yang sesuai dan ada jugak yang tak sesuai. Walau apa pun yang penting cuba dulu, mana tau dengan izinNya dapat merawat dan menyembuhkan masalah kulit ni. Dapatkan Linola di Caring terdekat.. Selamat mencuba.. 

Untuk maklumat lanjut korang boleh hubungi :-

Nuvanta Sdn. Bhd.
Tan Wygene - Produk Manager
Email : wygenetan@cambert.com.my
Tel : +60356383660
Nuvanta Sdn. Bhd. ditubuhkan pada 2005 dengan fokus perniagaan untuk mengimport dan memasarkan suplemen kesihatan semula jadi dan produk penjagaan diri. Produk utama Nuvanta Sdn Bhd adalah:-
Bio-Oil, Natural Factors, Nuvaceuticals dan Safwa Health.


Jay Mee Chuah, Marketing Director
Email : jaymee@everquest.com.my
Tel : +60122012088

4 comments:

  1. Produk macam ni walaupun màhal tapi terbukti keberkesanannya. Lebih selamat kan drp guna produk yang entah apa apa

    ReplyDelete
  2. Semalam tried the tester lotion utk anak yg terus eczema. Tak pernah tgk dia senyum happy muka lega afterwards. Hari ni nak pegi beli.

    ReplyDelete
  3. On the off chance that you need to find snappy solutions regarding regardless of whether you have a STI or HIV. Chinese medicine symptom checker

    ReplyDelete