Friday, September 26, 2014

Perkhidmatan 'Video Conferencing' oleh Jabatan Kerja Raya Malaysia

Pengumuman untuk warga JKR je!
Sukacita dimaklumkan, Bahagian Teknologi Maklumat JKR telah menyediakan Perkhidmatan 'Video Conferencing' | VC bagi memudahkan warga JKR di ibu pejabat berbincang, bermesyuarat dan sebagainya secara atas talian dengan warga JKR di negeri. 
 -berita JKR 25-09-2014
Berita lanjut [klik sini]
Ibu pejabat JKR negeri yang telah dilengkapi dengan peralatan Video Conferencing ini adalah seperti berikut:

·         Perlis

·         Kedah

·         Pulau Pinang

·         Kelantan

·         Terengganu

·         Perak

·         Selangor

·         Pahang

·         Negeri Sembilan

·         Melaka

·         Johor

·         WP Labuan
Gambar bawah ni lakonan semula, yang merupakan gambaran sebenar video conferencing | persidangan sedang berlangsung.

Video Conferencing JKR ni bukan aku jaga. Tapi tak lama lagi mungkin akan handover kat aku.

5 comments:

  1. lagi senang ada kemudahan macam ni bila nak meting ker apa-apa kan.

    ReplyDelete
  2. Salam ziarah =)

    Saya dah follow blog awak...sudi-sudikanlah follow blog saya pula ya :)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. It become an attractive part of a blog when author uses indirect speech while writing a blog. It shows your creative mind as well as make your written essay different from others.
    ซักรีด โรงแรม

    ReplyDelete
  4. Sikkim 6th, 7th, 8th, 9th, 10th Book 2023 for NCERT Distribution Process Starts Centrally with Sikkim Government Guideline and Board of Secondary & Higher Secondary Education is the State Level Authority for Conducting Examinations and Providing Assurance for the Quality of Education imparted in Schools within Sikkim Supervision of Secondary Education Department. Sikkim 8th Class Books Sikkim 6th, 7th, 8th, 9th, 10th Textbooks 2023 is Available Our Web Portal, Board of Secondary Education Sikkim Adopt By has NCERT Textbooks at the High School Standard in Prepare by Senior experts.

    ReplyDelete