Monday, February 3, 2014

Army Combat Uniform (ACU) | Hobi Baru

Aku bukan la polis ker, askar ker Komando ker tapi aku peminat barangan Askar ni. Serius kalau nampak kedai jual barangan askar pasti aku singgah. Kalau orang tanya aku pasal barang askar sori la aku tak tau sangat. Yang aku minat uniform nampak bergaya dan mantap. Tapi mau tau la barang-barang askar ni mahal-mahal belaka.. Huhu... 
Tapi tadi aku ke satu kedai kat kualer kangsor jual barangan askar + aksesori paintball, terkenan pulak kat satu jaket askar. Aku nak panggil jaket ker cot ke sut ke uniform ke pun x tau. Dah lama dah aku berkenan kat pattern ni tapi x mampu nk beli. Tadi ada pulak jual jual kat situ. Original tapi used punya. Taukey kedai bg harga mampu milik. 
Aku dengan tidak semena-mena telah menyambarnya.....
Army Combat Uniform (ACU) NATO
Haa ni lah dia, terbeli jugak.. Nak pakai gi mana ek pakai sut ni? Takkan nak gi shopping compleks kot. Huh paintball? Skali skala je main. Aku buat photoshoot la. Tunggu dulu badan ketul-ketul nanti. Chow dulu...

3 comments:

  1. ^______________________________________^

    ReplyDelete
  2. <--- suka kumpul barang yang ada motif askar,. uniform je tak de lagi kehkehkeh

    ReplyDelete