Wednesday, September 21, 2022

3 model Logitech yang terbaik sebagai peranti online meeting atau video conferencing

3 model Logitech yang terbaik sebagai peranti online meeting atau Video Conferencing

Logitech merupakan jemana yang tidak asing dalam dunia ICT. Terdapat pelbagai produk yang dikeluarkan oleh Logitech ni. Antaranya aksesori-aksesori perkomputeran seperti Mouse, Keyboard, Webcam, Pointer, Speaker dan Peralatan Video Conferencing. 

Tread kali ni aku nak berkongsi lebih kepada Peralatan Video Conferencing dari Logitech yang aku pernah guna dan pasang. Logitech Rally, Logitech Group dan Logitech for Business BCC950 Conference Cam. Peranti meeting online yang paling best aku pernah handle. 

Kenapa aku pilih 3 peranti ni, sebab ketiga-tiga ni ada peranan dan ciri masing-masing. Boleh rujuk video-video di bawah ni. Tutorial setup serta pengujian meeting online dengan menggunakan peranti video conferencing dari Logitech. 


Logitech RALLY 

Merupakan set video conference untuk bilik besar atau ruangan yang besar berkapasiti lebih kurang 15 - 40 orang. 


Cara setup Logitech RALLY 

Logitech Group

Merupakan set video conference untuk bilik sederhana atau ruangan yang sederhana berkapasiti 10-15 orang. 


Cara setup Logitech GROUP

Logitech for Business BCC950 Conference Cam

Merupakan set video conference untuk bilik kecil atau ruangan yang kecil berkapasiti 4-5 orang. 

Cara Setup Logitech for Business BCC950 Conference Cam

3 model Logitech yang terbaik sebagai peranti online meeting atau video conferencing. Jadi korang boleh pilih la untuk kesesuaian online meeting di tempat korang. Apa yang pasti lagi besar peranti lagi besar lah harga dia dan lagi padu lah peranti tersebut. Sesuai dengan semua jenis online meeting seperti Google Meet, Zoom, Skype, Cisco Webex, Microsoft Teams dan lain-lain. 

Boleh buat rujukan harga di bawah. 

Logitech Rally: https://shope.ee/4pc3eqiZaT Logitech Group : https://shope.ee/7eyKEpWvRY Logitech BCC950 : https://shope.ee/6f5n367qmC


No comments:

Post a Comment