Thursday, May 14, 2015

Petronas Towers 3D Puzzle

Dah hampir setahun dah dapat Puzzle 3D KLCC ni, tak pasang-pasang lagi. Hasil kemenangan dalam Mini GA #blogabahcareno. #throwback
Dua minggu lepas baru berkesempatan pasang. Grr tercabar minta aku nak pasang walaupun semua benda dah disediakan.




Ko rasa complicated tak? Barang kecik-kecik. Stress sekejap dibuatnya.


Akhirnya siap jugak Petronas Twin Tower ni. Huh berpeluh jantan keluar buat benda ni.
Macam real je kan. Replika kertas, 3D puzzle. Aku rasa korang mesti ada yang teringin nak benda ni kan. Jangan tanya aku tau, aku pun dapat dari Mini GA hehe....

1 comment:

  1. kejung kepala otak tak nak buat mende alah ni.??

    ReplyDelete