Thursday, June 18, 2015

Jersi Away Harimau Malaya 2012/2013 | Tanah Tumpahnya Darahku

Jersi Harimau Malaya a.k.a Malaysia yang kedua aku. Jersi away skuad Malaysia season 2012/2013. Patut la dapat harga murah. Season lama rupanya hahaha. Lama pun lamalah janji jersi original | Butik Nike, Johor Premium Outlet (JPO) Harga bawah RM60.00 Kalau ke sana semata-mata nak beli tak berbaloi gak kalau dari KL ni, kebetulan bertugas di Johor Bahru, alang-alang singgah la di JPO. Masuk butik Nike ingat nak cuci mata je, sekali terberkenan sebab harga murah. Tutup sebelah mata sambar selai.. hihihi


Semart jugak, body fit. Aku kena beli saiz L kalau tak, terserlah keboboyotan perut aku nanti. Haha.
Bersama dengan jersi pertama aku beli (stripe black & yellow)Aku beli tahun tahun 2011, masih cantik lagi, simpan kemas jaga ketat-ketat.. Pakai bila pergi tengok game je.. 

Baca next entri gi tengok live Malaysia vs Palestin | 2018 World Cup / Asia Qualification. Sedey!!

4 comments: