Monday, July 16, 2012

Water Filter Dr.Sukida Day 6

Aku updatekan water filter yang aku dah pakai ni. Gambar ni hari ke 6 penggunaannya. Lihat perbezaannya pada hari mula-mula guna. Day 1 & Day 2 ketara kan.. Tak sampai seminggu, aku rasa mcm mana lah usus kita boleh menerima air macam ni sebelum ni. Apapun sekarang ni aku dah sedar. Lagi skali aku bkn nak promote tapi kalau nak aku boleh dapatkan untuk korang.

ok ni keputusan sebulan kemudian. Klik Sini

3 comments:

  1. perghhh... ko punyer kwsn mcm lg teruk dr tmpt aku jer... aku punyer sbulan lbh... ko punyer br 6 hari dah mcm ni...

    ReplyDelete
  2. Entahlah.. tu ar teruk jugak kalau mcm ni.

    ReplyDelete
  3. The ubiquity of packaged drinking water is expanding with taking a break. The water is gathered at the source, treated and stuffed in bottles that are provided to the market. A filtered water plant is introduced close to the source to make water treating simple and efficient. commercial reverse osmosis system

    ReplyDelete