Thursday, March 6, 2014

Farewell dengan Unit Aplikasi dan Teknologi Web, JKR

Walaupun pertukaran Unit saja namun dorang tetap buat farewell untuk aku. Terharunya.. Bila difikirkan walaupun dekat tapi environtment dah tak sama dah. Nak makan skali, nak jumpa mereka dah terhad dah. 6 tahun lebih kot aku kat unit aplikasi ni, macam-macam pe'el yang telah ditempuhi. Apapun
Aku susun 10 jari mohon ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa, atau perangai yang keterlaluan sepanjang di Unit Aplikasi. Halalkan makan minum.

Aku doakan semuanya dimurahkan rezeki serta diberi kesihatan yang sempura. 
Kembor kata mereka... Nama pun sama..

Dapat hadiah!!.. Disampaikan oleh my x-ketua unit. Terima kasih banyak-banyak, ingatkan blanja makan je. Dapat hadiah lagi.. Hihi...

 Lokasi : Sasana Kijang, Bank Negara

Terima kasih pada Unit Aplikasi & Teknologi Web yang sudi buat farewell untuk saya. Terharu rasanya.

10 comments:

  1. cewahhh... ingt blanjer jer... kan ko dah ckp awal2 harap2 ade hadiah... hahahhaa...

    ReplyDelete
  2. Tempat sama ngan farewel aku...rindunya kt ampa semua

    ReplyDelete
  3. Haiiiii..Cakkk!!
    done follow sini no. 544
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Salam Ukhwah.. singgah blogwalking senarai follow wajib GA Emas Putih salam ceria, salam jumaat..

    ReplyDelete
  5. Wonderful, what a webpage it is! This website gives useful facts to us, keep it up.


    Here is my blog cheap hotels

    ReplyDelete
  6. Wrap-UpThis Skyrim guide makes you stress free and paid versions available on almost every age of people find playing online games.
    You play the games I have what you need to hire programmers for criminal case cheat each
    other! Arun Jaitley, announced that in a
    handy way.

    ReplyDelete
  7. Article writing is also a fun, if you know afterward you can write if not it is complicated to write.


    My website ... best mattresses 2014 [http://bit.ly/1oTgeUe]

    ReplyDelete