Thursday, May 5, 2016

Pelancaran produk TRANSBELLA bersama Duta ATITA HARIS

"Inginkan kulit cerah dan cantik menawan." 
Fuhh, dengar ungkapan ni aku tau dah mesti tuju kat wanita. Dan aku tak nafikan ramai wanita kat luar sana inginkan kulit yang cerah dan cantik. Ehem, ingat wanita je ke yang ingin kulit cerah dan cantik ? Aku pun nak juga. Haha, kalau ada lelaki yang ingin kulit cerah aku syorkan baca sampai habis. Wanita tengah mencari produk kecantikan wajib baca !
Kemain ! Cerah dan flawless la aku pas ni haha..

Meh nak kabo, baru-baru ni Zenia Niaga telah melancarkan produk mereka, TRANSBELLA dan TRANSGLUTA yang berlokasi di Teh Tarik Place @ The Mines, Seri Kembangan. Wow.. Tahniah-tahniah ! Transbella dan Transgluta ni adalah produk kecantikan bagi mencerahkan kulit dan mengatasi masalah luaran dan dalaman. Lagi yang menarik katanya produk ni sesuai untuk lelaki dan wanita. Haa menarik tu.. Boleh cuba ni..
Amboiboiboi
DIVA Azwan Ali pun hado. Haa, makin kecoh la majlis kome. Rancak abis ! By the way, introduce Diva AA jadi EMcee kita dan sebelahnya yang cantik berseri-seri tu, haa ni la Co-Founder TransBella, Suraya Sulatin atau nama panggilan Sue. Sue sempat berkongsi pengalaman dia menggunakan produk ni dan hasilnya memang luar biasa. Nampak tak ? Sue nampak semakin cantik dan berseri-seri.. Nanti ada gambar testimonial kat bawah. 

Meh aku citer skit pasal produk ni. TRANSBELLA & TRANSGLUTA

TRANSBELLA
Apa kelebihan dan keistimewaan produk ni ? 
Okeh, transbella ni produk anti penuaan berbentuk tablet. Tablet yang berkhasiat berfungsi untuk mencantikkan serta memutihkan kulit wajah, menghapuskan jerawat serta memperbaiki tisu kulit. Kalau nak tau Transbella ada 5x tenaga booster untuk memutihkan wajah. Lagi cepat la maksudnya. Kalau kata nak cepat putih tu boleh cuba. 
Transbella mengandungi Ekstrak Yis, Ekstrak Sakura, Serbuk Mutiara, Vitamin C dan Kolagen Tripeptide. 
Transbella - Tablet
Pengambilan Transbella ni sesuai untuk mereka yang berumur 16-60 tahun. Bagi wanita yang mengandung 6 bulan ke atas juga boleh mengambil Transbella. Tiba-tiba ada soalan kalau yang menyusu bayi macam mana? Haa pun boleh tapi tunggu la bayi 6 bulan ke atas juga.

TRANSGLUTA pula ? 
Fungsi Transgluta dengan Transbella ni lebih kurang, memutihkan dan mencerahkan kulit cumanya Transgluta tidak menggunakan Kolagen. So sapa yang ada alahan atau allergic kepada Kolagen, digalakan mengambil Transgluta. Transgluta ni berbentuk kapsul dan pengambilannya mudah dengan memakan hanya 1 biji sehari. TAPI kalau rasa tone kulit tu agak gelap disyorkan ambil 2 kali sehari (pagi sebelum breakfast dan sebelum tidur) dalam tempoh 7 hari pertama. Lepas tu boleh continue 1 biji sehari. 
Transgluta - Kapsul 

Sekitar majlis perlancaran Transbella..
Bersama Founder Transbella, Anny Ariffin dan Co-founder, Suraya Sulatin. Hebat-hebat orangnya.. 
Tetamu yang hadir pada majlis pelancaran
Atita Haris in the Haus ! (Kredit pic Junkie Studio)
Fuhh kehadiran ATITA HARIS sangat ditunggu-tunggu. Inilah dia DUTA Transbella. Cantik berseri-seri juga orangnya. Kalau nak tau, Atita Haris pun mengambil transbella setiap hari. No wonder la kulit halus je. Eh, en Abam (Van Damme) tu pun ambik gak ker? Lupa lak tanya. Hehe.. Takpe nanti aku cuba..

Testimoni pengguna ! 
Pertama kali aku tengok secara live hasil testimoni, salah seorang pengguna produk, Cik Intan.. Dia telah mengamalkan Transbella selama 3 bulan dan hasilnya sangat ketara. Boleh tengok kat bawah ni, sebelum dan selepas. Selalu tengok kat flyers je sebelum dan selepas ni. Kali tengok depan mata.. Wow macam tak percaya ! 

Bila dipanggil untuk menceritakan pengalaman menggunakan produk ni, dia tampil ke depan dengan penuh keyakinan.  Nampak tak perbezaannya ! 
Perghh bertukar terus. 
Ehem, Cik Sue kita pun mengamalkan Transbella setiap hari. Tengok la hasilnya.. Wow ! Cerah bangat ni. Co-Founder sendiri buat testimoni dulu baru promote kat yang lain. Haa, macam ni la baru pelanggan yakin. Terbaeklah.. No wonder berseri-seri masa majlis pelancaran hari tu. Sib baik masih kenal lagi.. 


Ok takmo citer panjang-panjang, hilang seri nanti haha. Harga bagi produk-produk ni:

Transbella 30 tablets
- RM80.00

Transgluta pula 30 kapsul
- RM69.90 
Promosi Free Postage !!
Untuk maklumat lanjut boleh rujuk atau hubungi info di bawah ni. 

Email : zenia.sales@gmail.com
Hotline : 013-6915915 / 019-3173715


Kembalikan keyakinan diri dengan Transbella & Transgluta. Selamat mencuba !

No comments:

Post a Comment