Tuesday, December 2, 2014

Drama SELUDUP bakal Meletop | ASTRO PRIMA

 

Drama bersiri SELUDUP dah semakin menghampiri kaca TV korang. Bakal ditayangkan setiap Hari Khamis, bermula 4 Disember 2014 jam 9.30 malam di Astro Prima  dan di saluran Maya HD pada setiap Sabtu jam 6.00 petang bermula 6 Disember 2014
Agaknya korang dah bersedia ke belum? Hari tu aku dah tengok tayangan perdana bak ang | Episod 1 & 2. Fuhhhhhhhhhhhhhhhhhh antara drama bersiri yang mantap aku pernah tengok. Aku rasa ada kelainan dalam drama ni. Banyak pembaharuan dari segi teknik-teknik penggambaran membuatkan drama ni mantap. Banyak elemen-elemen baru diketengahkan.

Ni antara barisan-barisan pelakon yang membintangi drama Seludup ni. Hebat-hebat belaka dengan gaya tersendiri.
 Jehan Miskin | Produser | Pengarah | Pelakon

Drama penuh aksi dan cinta arahan Jehan Miskin cipta dimensi baru dunia televisyen tempatan.
 Pekin Ibrahim |Amran - Pelakon Utama
Tiz Zaqyah | Yasmin - Pelakon Utama
Nam Ron | Tam
Tiz Zaqyah

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
 Raja Ilya | Rina
Raja Ilya

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
Tiz Zaqyah

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
Tiz Zaqyah

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
Tiz Zaqyah

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
Tiz Zaqya

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
Tiz Zaqya

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
Tiz Zaqya

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
Tiz Zaqyah

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
Tiz Zaqyah

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
 
 Syafie Naswip

Sinopsis

"Ia berkisar tentang watak bernama Amran (Pekin) yang merupakan seorang nelayan dan usahawan muda yang berjaya di Teluk Permata, sebuah perkampungan nelayan di Pantai Barat Malaysia. Amran mendapat tahu bahawa sekumpulan penyeludup diketuai oleh Tam (Nam Ron) dan dibantu oleh adik perempuannya, Rina (Raja Ilya) sedang mengupah nelayan kampung untuk menyeludup minuman keras, rokok, dan manusia ke dalam negara. Walau berdepan pelbagai jenis bahaya dan mengancam bukan sahaja dirinya malah keluarga dan Yasmin (Tiz Zaqyah), teman wanitanya, dia bertekad untuk menghalang gejala ini, dan menyelamatkan kampungnya sebelum lebih ramai rakan-rakannya dan penduduk kampung menjadi mangsa."
Syafie Naswip

Make Money at : http://bit.ly/copy_win



Menurut Jehan, “SELUDUP berniat bukan sahaja untuk menghiburkan tetapi juga memberikan kesedaran kepada masyarakat tentang gejala penyeludupan khususnya rokok seludup serta kesan negatifnya terhadap individu, keluarga dan masyarakat. Saya berharap rakyat Malaysia akan menonton drama SELUDUP ini dan terus menyokong karya-karya tempatan yang bermutu tinggi”. 

Marilah sama-sama kita tonton drama bersiri Seludup ini. Sebanyak 13 episod yang akan ditayangkan bermula 4 Disember ni. Korang pasti terhibur.


Untuk maklumat lanjut mengenai ‘Seludup’, sila layari laman FB Seludup di www.facebook.com/seludup
Instagram – @seludup

5 comments:

  1. Pelakon hebat.. tak sabar pula menanti kemunculan nya :D terbaikkk.. !!!

    ReplyDelete
  2. Papaglamz jalan2 n follow blog ni..

    ReplyDelete
  3. Papaglamz jalan2 n follow blog ni..

    ReplyDelete
  4. Pekin...pelakon yang bersahaja.I like him. :)

    ReplyDelete
  5. selalaunya drama cinta dan komedi saja yang boleh menarik penonton untuk menonton setiap minggu..Drama macam ni agak susah nak diterima.apa pun tunggu je la nanti cemana..mana tau nasib drama ni macam drama Juvana dulu..kan??dinanti2 kan setiap minggu..

    ReplyDelete