Thursday, November 22, 2012

Terpaksa Aku Lepaskan

Peraduan tamat dah lama dah tapi hadiah belum berkesempatan lagi nak bagi. Hari ni bertemu jua dengan pemenang peraduan fantasi premier league liga blogger a.k.a Ekjozbuluh FC. Memandangkan Lionel Messi dan Cristiano Ronaldo baru selesai perlawanan UEFA Champion League so dorang tidak dapat hadir untuk majlis penyampaian hadiah. Press semua dah batal undangan. Lambat sangat katanya.. Hahaha..

 Ekjozbuluh(Baju biru)
Siap dengan baju batik lagi untuk majlis ini. Disebabkan kesungguhan ini, terpaksalah aku aku import photograher khas untuk snap bukti majlis. Tima kasih Lebai@Ipin sebagai photographer. Tengok kat belakang tu ramai tengah raikan majlis ni. :p Tahniah sekali lagi.
Sebenarnya aku sedih sebab terpaksa melepaskan hadiah ni. Limited edition punya oo. Aku berbaris kat bank negara untuk dapatkannya. Aku harap tuan penerima menjaga dengan sebaik-baiknya. Jangan jual pulak. Wawawaa..... review hadiah..

Kepada Marqis Careno, ko tetap dapat saguhati sebab potong aku last minit. Tunggu..

9 comments:

  1. alahai sayangnya.... rela dlm paksa hehehe...

    ReplyDelete
  2. gua akan jadikan koleksi gua letak dlm almari kaca bersama2 toys gua.. Insyaallah tak jual kot (tgk pd offer price)..kah3.. Tq, beb! ramai yg dtg meraikan majlis td!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good bro.. simpan buat koleksi. yg offer tu abaikan jer..

      Delete
  3. Apesal tak ajak ai? Ai boleh buat liputan rasmi.. hakahkahakahkkkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. terlupa.. kalau tak leh masuk instagram. :)

      Delete
  4. dapat adiah??? mmmm nak gokss....

    ReplyDelete