Tuesday, August 14, 2012

Berat Aku Turun Lagi..

Sepanjang bulan Ramadan ni aku tak turun GYM, senaman pun kurang, rasanya baru 2 kali kot turun berbadminton. Aku yakin walaupun tidak workout bulan Ramadan ni, berat aku akan turun jugak. Semua pun pakat turun berat badan gak kan.. kalau ada yang naik tu memang tak tau la kan. Jeng jeng jeng.... inilah result hari ni.
Ini adalah statistik penurunan yg aku rekodkan.

Date            Weight(kg)  Loss(kg)
18.4.2012        89.9   
25.4.2012        88.7            1.2
02.5.2012        87.1            1.6
07.5.2012        86.4            0.7
14.5.2012        85.8            0.6
18.5.2012        85.0            0.8
24.5.2012        84.1            0.9
31.5.2012        83.1            1.0
15.7.2012        82.1            1.0
27.7.2012        80.9            1.2 
14.8.2012        78.3            2.6

Last aku timbang berat pada 27.7.2012 (80.9kg) - hari ni 14.8.2012 (78.3kg) turun lagi 2.6kg
PreviousEntry gain total loss up to 11.6kg
Raya dah makin dekat ni. Berjaya atau tidak aku mentenkan berat badan aku nanti. Atau sebaliknya.. Kita tunggu dan lihat update nanti. InsyaAllah pada 27.8.2018 (reminder pls)

4 comments:

  1. untunglaa turun berat badan. anis naik 5 kilo bulan pose nie. sekian -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. biar betul smpi 5kg.. banyaknyer naik.. tapi still berat ideal kot.

      Delete
  2. fuiyoh ! fuiyoh ! maintain kan bro! hehe







    slm kenai,
    cik ana

    ReplyDelete