Sunday, September 2, 2012

Alhamdulillah dapat Chevrolet Cruze

Alhamdullilah dapat gak aku bergambar dengan Chevrolet Cruze. Korang jangan taksub dengan tajuk tu yer.. Aku tak menang lucky draw #Merdeka55 tu pun. Aku cuma dapat masuk padang bergambar dengan Chevrolet Cruze tu je. Jadi la, kereta idaman aku tu. Bukan rezeki aku tapi rezeki Faizah Adam  
No. KP  : 930720-01-7056 . Baru 19 tahun beb.. Beza 10 tahun dengan aku. Rezeki dia. Untunglahhhh..
Chevrolet Cruze
Proton Preve pulak dapat kat Normazaitul Akma No. KP: 910326-03-6250 Ni pun muda gak ni. Adeh takyah beli kereta dah ni. 
Sapa mereka-mereka ni. Nak berkenalan? Cari sendiri... :p okbye

2 comments:

  1. kalau ko dpt salah satu kereta ni mmg kite putus kawan!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sanggup der.. koh3.. sbb tu tak dapat kot.

      Delete