Friday, September 29, 2017

Viral Aisy Faheem umur 2 tahun hafal nama Dinosaurs

Viral Aisy Fahem yang umur baru 2 tahun dah boleh hafal nama-nama Dinosaur. Baru ni saja test Aisy Faheem teka nama-nama dinosaur ni sebab dia minat sangat Dinosaurs ni. Fuhh, sekali rakam je dia boleh bagi tau nama-nama dinosaur ni. 

Sebenarnya bukan semua dinosaur dia hafal tapi dalam 6 ekor gak tu. 6 tu pun dah kira hebat. Nama-nama dinosaur ni dah la panjang-panjang, pastu tergeliat lidah nak sebut. Haha korang tengok la video ni..

Jangan lupa SUBSCRIBE youtube channel kami di DAUS REDSCARZ CHANNEL. Kalau menarik kasi LIKE & SHARE..

2 comments: