Monday, October 8, 2012

Tesco Funland, Tesco Extra Ampang

Lepas pergi kenduri member Taman Kosas semalam, aku singgah kejap kat Tesco Extra Ampang. Konon nak beli pampers je, ternampak pulak Tesco Funland. Bukan Legoland ya, ini murah punya. Indoor palyground. So aku bawa la anak-anak aku lepak kat situ kejap. RM3 sorang sekali masuk. Kira murah la jugak sebab leh main macam-macam.
 
  Antara view kat funland ni.
Korang tengok la expression budak-budak ni. Riang ria dan sangat meriah, main la sampai muntah. Lompat sana-lompat sini, terjun sana, terjun sini.. Alahai seronoknya. Anak-anak gembira mak bapa pun gembira. Kan..
Silalah bawa anak anda ke sini sambil membeli belah di tesco. Alamak macam promote tesco je.

8 comments:

  1. kalau ramai sangat budak2 malas nak bagi anak joint skali... kalau anak dah besar skit ok la... kalau kecik2 ni takut kena hempap pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak ko kecik lagi tak sesuai main lompat2 tu. tapi main lain pun ada gak yang sesuai.

      Delete
  2. hehehe... mastila seronok.. dapat bersuka ria main mainan banyak2.. hehhe

    ReplyDelete