Sunday, May 18, 2014

Ceramah Israk Mikraj 1435H | Ustaz Harryanto Rizal Rokman | Audio

Ceramah Khas Israk Mikraj 1435H | Ustaz Harryanto Rizal Rokman
Tarikh 14 Mei 2014
Tempat Dataran Cheras Intan Blok KLMN

Aku tak lepaskan peluang hadir ke ceramah ni minggu lepas. Ceramah buat dalam taman aku memang rezeki la. Cuma rumah tak mengadap dataran. Kalau tak, aku duduk tepi balkoni rumah je dengar ceramah. Sambil minum kopi. Serius memang mantap la Ustaz Harryanto ni. Penerangan beliau sangat jelas dan teliti. Puas hati dengar dia berceramah.
Sekitar Majlis Ilmu. Ramai jugak yang datang. Bukan penduduk sini saja malah orang dari luar pun datang.
Antara AJK Surau dan Persatuan Penduduk yang terlibat menjayakan Majlis Ilmu ni. Setinggi-tinggi penghargaan kepada mereka kerana keprihatinan mereka menyalurkan Ilmu Agama berbentuk Ceramah. Semoga saluran sebegini tidak terhenti di sini saja. 

Jom dengar Ceramah Israk Mikraj yang aku rakam malam tu. [Audio]
Dengar jangan tak dengar... Terbaek!!
Kalau tak boleh play boleh terus ke laman Youtube[Klik Sini]
Gambar Kenang-kenangan bersama Al-Fadil Ustaz Harryanto Rizal Rokman.

3 comments:

  1. Ekhh.. cam kenal la yang baju hijau senyum meleret tu... :D
    tak laaa.. gurau ajerr... hik3x...

    ReplyDelete
  2. bila dah ada peluang macam ni wajiblah tak tolak kan..:)

    ReplyDelete
  3. Selamat menimba ilmu agama ..

    ReplyDelete